14 februari

jag skriver 14 idag fast det är 15 men jag hann inte riktigt med igår.

Idag så vakande jag av att klockan ringde så hoppade jag upp och började grädda pankakor, ville att älskling skulle ha en riktigt bra morgon så jag gjorde hjärtformade pankakor, jag glömde tyvärr ta kort på dem.
Sen fick han sin present som var en jätte fin tumm ring och ett bryt hjärta kan lägga upp bilder sen.

Sen åkte vi iväg på hans match i uppsala, de blev oavgjort med 9-9 mot saga. Men det var en grym match. Men kunde typ aldrig vara tyst. riktigt roliga och dem spelade jätte bra.
men Där tog jag iallfall bilder så lägger in några stycken





Så det var lite innebandy, här är min sötis <3

Sen åkte vi och handlade sen valde han mat och det blev mickes grill som vanligt *suck* men det gjorde inte så mycket. Sen kollade vi på film och sen slocknade vi båda två, hehe

/ mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0