19 Februari

Hellu.
idag har det faktiskt inte hänt så himla mycket.
Kom till praktiken och ser att en i servicen är sjuk, Så receptionen kommer och talar om att jag är själv fram till kl 11. Shit vad mycket jag gjorde. Måste erkänna att jag och cissi är värsta teamet alltså =)
Vi tog hela frukosten sen började fixa lunchen sen städa jag i princip hela diskrummet.
Sen var det Wallenbergare till lunch, Det var mums. Sen var det springa iväg till bussen i denna enorma kyla.

På praktiken visar det sig att mamma har blivit sjuk igen och måste åka till sjukhuset. Så på vägen hem ringer jag självaste underbara amanda och frågar om hon vill följa med mej hem och muntra upp Syster lite som varit ensam hela dagen, tyckte vi lyckades riktigt bra med det.
Sen kom tobbe med Lasange och Film "upp" Som vi kollade klart på, det har nästan blivit min nya favorit film den är så otroligt söt.

Sen körde vi hem amanda efter antal timmar och åkte och hämta mamma i enköping. Och nu kollar vi på Hockey, Sverige-vitryssland. Är inte så insatt i hockey men sverige leder just nu med 2-0 vi hoppas väl att dem vinner.

Imorgon händer väl ungefär lika mycket.
Älskling har match i uppsala så ska med och kolla på den sen passar vi på att ta en sväng på Ikea Ska bli mysigt :P



Shit vad jag är trött skulle nog kunna gå och lägga mej nu alltså. men jag måste byta sängkläder först.
Om jag orkar.
Men detta blir nog mitt ända inlägg idag så godnatt på er

/ Mysan

Ps jag har världens bästa praktikplats

komentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 18:38:38
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: mamma

Jätteskönt att du trivs på din praktikplats! Det gör mig så glad!

Tack till dej,Tobbe o Flisan för att ni hämtade mig på akuten! Puss älskar er!<3<3<3<3

2010-02-20 @ 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0