Dagens sista

Nu är jag hemma från träningen, jag tränar 4a målvakter men nu är det jag som är helt slut i benen. Shiit vilken tränings värk jag kommer ha imorgon.
Men nu är jag hemma iallafall. Älskling kommer väl också hem snart så jag har mysat till det lite med en liten film
" UPP " han har ju inte sätt den än. och en varsin tallrik med spagetti och köttfärs sås. Inte vilken köttfärssås som helst, min köttfärssås. Den är ju hela fantastisk.     =) 
 Så nu är det bara att vänta. Vi kommer nog inte se klart filmen idag men medans vi äter är det ju perfekt.
Jag känner mej som en otroligt snäll flickvän =)

Men tänkte mest säga godnatt. Imorgon blir det middag med mamma och flisan och sen bio.
Jag, älsk, mamma och syster Perfekt fredagkväll.
Men på dagen blir det praktik.

Godnatt på er.
/Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0