En dator till mej =)

Motivering:
Mitt liv är ett kaos och min dator är så tung att bära med sig därför tar jag aldrig med mej den till skolan fast jag egentligen skulle behöva.
Sen pappa dog så har jag liksom ingen glöd för skolan kvar men ändå så pinar jag mej dit.
och jag är så stressad så jag lider av en karftig magkatarr och mitt älskade hår som bara blir mindre och mindre.
Alltså jag tappar det, jag har en kal fläck uppe på huvudet som jag skäms så otroligt över. Så en mindre dator skulle vara som en juvel i mitt liv, som jag strångt och stark försöker bygga upp igen. Just nu vill jag bara klara av skolan.  Men jag försöker och mycket är tack vara pappa som jag vet alltid är med mej.
Älskade pappa.  Och så har min mamma varit lite klantig och hällt ut en massa stiarin över min dator så det är ganska prickit på min skärm och på vissa tangenter är bara täckta av ett vitt hårt skal, som inte går att ta bort.

svar på frågan: telia har 3200 surzoner.

/Mysan

Tävling på Kenzas blogg


komentarer
Postat av: ee

FIN BLOGG !

2010-02-17 @ 17:56:20
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: zara

sv: Usch vad tråkigt att höra :(. Det kan inte vara lätt. Men det är skönt att di ändå försöker att leva dagarna så gott som det går :).



Har du några planer efter studenten då ?

2010-02-17 @ 22:31:24
URL: http://foreversucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0