Godnatt

fortfarande inte klar med pluggandet men ska göra klart i helgen tänkte jag.. 
Nu påkvällen har jag väl mest gjort inte så mycket, jag somnade med älsk en stund sen gick jag ut och sprang en sväng eftersom jag var rätt trött blev det inte så långt, 2 km skulle jag tänka mej att det var.
Sen har jag påbörjat min lasange. så jag har gjort MASSOR med köttfärs sås.

Jag kollade just in en väldigt läskig sida så nu vågar jag inte riktigt gå och lägga mej när jag är ensam hemma.
Spökwebben.

Shit vad jag tappar hår, detta är inte kul.. jag har fått en bild på mitt hår men vågar inte riktigt lägga ut den. Skämms så otroligt mycket.
Idag är det 10 månader sen pappa dog..

JAG SAKNAR DEJ PAPPA.
JAG ÄLSKAR DEJ <3


Nu ska jag gå och lägga mej och kolla på tv tills älsk kommer hem. Han kommer nog snart.
Godnatt, Godnatt pappa jag hoppas att du har det bra, och att du är frisk och gör allt du vill göra <3

/ Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0