Hemma från mysdag

Nu är jag äntligen hemma från en otroligt bra och mysig dag i kista med mamma, syster och hennes vän som är som vårat bonus barn typ. Mamma hade en lagom bra dag idag så hon orkade åka tänkte på hennes njursten.
Syster hittade de hon skulle ett par skit snygga jeans från JC och en munkjacka från stadium.
Men jag kom inte hem tomhänt heller jag har ju världens bästa mamma så hon bjöd på både mat, fika och presenter och en massa skratt. tack för en Bra dag i snökaoset <3


detta kom jag hem med, silikonformar som är hjärtan (stckhom), en jätte söt ungsform (stockhom) , trosor (newyorker), shoppingpåse (stockhom), handkräm och hårklämma (kicks)

Nu ska jag laga lite mat sen ska jag och älskling åka och kolla på innebandy match och sälja fika.
Det är mitt lag som spelar, järfälla spiders, men jag har tagit paus men jag är ju ändå med.

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0