Migrän

Är hemma från skolan och från träningen med bro tjejerna. Jag är alltså målvakts tränare och assisterande tränare i bro Ik flickor 97/98 ( min systers lag). Det är faktiskt riktigt roligt och jag hoppas att dem tycker det är roligt.
Idag har vi börjat med något nytt att vi ska börja gå en halvtimme innan träningen.
Just för att komma igång och faktiskt komma närmare varande och prata och så. Senare sakta men säkert så ska vi övergå till jogging..
Men snart börjar samma lag ha fotbolls träning istället för innebandy så då kommer jag troligtvis att följa med där som antingen målvakts tränare eller fystränare. Jag tycker det är riktigt roligt att ha en tränar roll.

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mej, ta en migrän tabell och sova jag har en sån galen migrän.



Jag har faktiskt tänkt på en sak, fick mej att fundera när jag läste Alexandras blogg att jag nog också ska börja lägga upp mina matvanor så. Jag snor hennes lilla idé om ja och nej tack jag hoppas att det är okej.
För om jag bloggar om det kanske jag för första gången kan hålla det ?

- Nej tack
Oboy, dricker en hel del.
Läsk, förbrukas också.
Godis
Chips,ostbågar, micropopcorn. har en pojkvän som äter väldigt mycket sånt.
Hämt mat
vitt bröd.
ost och smör.
vit pasta och ris.
Latte, kaffe.
Energidryck

Men grejen är efter som jag styrke tränar måste jag få mej ett dagligt behov av snabba kolhydrater.

-Ja tack
Mjölk
vildris, svart ris.
fullkorns pasta.
kyckling, protien
fisk, skaldjur
osaltade nötter
mineral vatten, vitamin dryck, kranvatten
mörk bröd.
frukt
mer kokt mat och mindre stekt mat.
naturell yoghurt
Honung
grönsaker.
Mozzarela
olja av olika slag.
Färska örter

nu ska vi bara försöka hålla det, men om jag försöker blogga om det så brukar det gå bra.
Nu ska jag sova GODNATT PÅ ER

Mysan


komentarer
Postat av: Alexandra

Hallå!

Absolut, det är självaste tanken med feel-good. Att folk ska bli intresserade och haka på ;) Jag kommer även skriva massor av goda recept som följer feel-good dieten, så det är bara att sno på!

Om du ät ute efter produkter borde du gå till Sibyllegatan, mitt emot armémuseet vid östermalmstorg, annars kan du ju alltid komma in på birgeljarlsgatan.21, på stureplan (precis vid svampen). Där står ju glada jag onsdag och fredag mellan 11-19.

Kram

2010-02-24 @ 07:26:35
URL: http://alexsandraslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0