mys med pojke

Nu är vi hemma från hans träning. jag följde med och träffade min "bääästis" en stund har inte träffat henne sen typ i tisdags.  Det var mysigt.
Nu ska vi sätta oss i soffan med en bit tårta och bara mysa, sen blir det läggdax ska upp tidigit imorgon.
jag vet att tårtan inte håller dieten, men har inte varit så duktig på den ändå men ska börja.
och det är ju faktiskt våran 1 års dag då får man äta tårta :P

Annars försöker jag faktiskt hålla mej ifrån socker och dåliga fetter så mycket som möjlig.
bacon och äggröra till frukost, enligt nån sån dära ny diet är det faktiskt ganska bra frukost.
Jag kör en blanding av många olika dieter, ska bara komma igång med träningen också, det är ju trotts allt studenten snart.
Nej nu måste jag få en spark i röva  och sätta i gång.

Men nu blir det tårta.
Puss på er alla, och GODNATT

Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0