Nytt år, Nytt Liv ska börja blogga igen tror jag

Nu ska vi se om jag kan börja blogga igen..
Det har ju trotts allt blivit 2010 fast det är februari så jag är lite sen men kanske bloggande kan hjälpa mej att stressa av.

Jag har ju blivit så otroligt stressad tydligen. Jag håller på att tappa mitt hår. Så vi får se om skrivandet kan hjälpa mej..
Jag ska till läkaren på måndag så får se om dem kommer på vad det kan vara.

Jag var ock klippte mej i torsdags då sa frisören att hon inte helelr visste vad det va för det såg inte ut som nån sjukdom eller nått. eller om jag är allergisk mot något.
Men vi får se om det händer något bra..


vet att jag inte har skrivit här på länge men nu ska jag komma igång igen.
Ikväll blir det bowling med mamma och Flisans lag. Tror att det blir roligt.
Pojkvännen är och dömmer en cup idag så jag är ensam så jag ska snart gå iväg hem till mamma och vara dära så jag inte är själv hela dagen. Tänkte faktiskt att jag skulle ta en promenad hem, det är bit men jag ska ju ändå börja träna så varför inte, det blir perfekt.


Jag tror att jag måste uppdatera mej lite.
Jag heter My och är 18 år går på En skola som heter matpedagogerna, tar studenten i juni ( hoppas jag)
Min pappa gick bort för ca 10 månader sedan, hans bort gång har tagit hårt på mej, inte bra mej utan alla i min omgvning också. Men ja, vad ska man säga, mitt liv rasade ihop. Min immunförsvar rasade så just nu håller jag mej borta från allt vad sjukdommar heter efter förra terminen då det inte gick så bra.
Skolan är stressande mycket att göra, därför har jag tagit en paus i min älskade innebandy, men har blivit målvaks tränare i bro Ik. faktiskt rätt roligt.

Med hjälp av bloggen ska jag alltså försöka styra upp mitt liv igen. Så nu vet ni lite grann iallfall..
De mesta kan ni ju läsa om ni går tillbaka i bloggen.


Imorgon är det alla hjärtans dag, vad ska ni göra?
Själv ska jag överraska pojkvännen med lite frukost och fina presenter sen så ska vi åka iväg och kolla på hans innebandy match. det blir nog mysigt. Tycker inte att alla hjärtans dag egentligen är så märkvärdigt men lite kan man ju fira när man har en pojkvän. =)


Älskar dej Tobias Ferm av hela mitt hjärta <3

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0