Söndag

Idag har vi varit och storhandlat på willys, öob och ikea. Riktigt skojj, Hoppas att älskling tyckte det också.
Det blev lite mat, och lite sånt. Och på ikea, blev det ljus, soptunna, en låda, lite köksredskap, och bakform.

just nu sitter vi och kollar på blåsningen och tvättar. Vi har skottat runt bilen det var ju rätt skoj slutade med snöbollskrig och massa pussar, hehe..



Jag satt och surfade lite på nätet och klickade in mej på kenzas skobutik och hittade ett par helt underbara skor som jag bara vill ha. Helt underbara.  men just för tillfället verkar ingenting funka så jag kan inte ladda upp en bild på dem.

men hemsidan är http://www.wildflower.se
Sen har vi en favorit. Melba

Men nu ska jag kila ner till tvätt stugan
/ Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0