Tänk om ett djur skulle få mej att slappna av ?

Sitter och kollar på hundar på blocket. Känns lite konstigt att kolla på blocket men det är okej..
Jag funderar på om ett djur kanske skulle få mej att börja slappna av. Jag har ju en hund men han kan jag ju inte inte ta med mej när jag flyttar hemmifrån för mamma vill ju ha honom och han är så stor.
Vill ha något litet djur som jag kan pyssla om..

Typ denna jätte söta vove Sjukt söt och liten.

fast jag blev helt käääär i denna sööötnoos helt underbar ju.. lillahjärtegull, jag vill ha den.. <3

Nej kolla denna sötnos. MAAAAAMMMMA DU MÅSTE BARA KOLLA.. snälla kan vi ta hand om den. snälla snälla snälla KOLLA HÄR

Grejen är den att jag är inte ute efter någon valp för det kommer jag aldrig att klara i denna situation.
En katt kanske, neej jag är hundmänniska :P Få nog fundera vidare

/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0