Tråksöndag,

Jaha, jag och mamma skulle åka och sola men det var för mycket människor där så vi åker lite senare.
Så vi åkte till ica och köpte dipp och lite grönsaker, gurka och morötter så vi kan mysa lite sen, vi hyrde film också " the ugly truth" blev det. jag har sett den på bio den är ju typ helt underbar tror mamma kommer gilla den också

Annars har det väl inte hänt så mkt idag. Vi hade några vänner över och åt våfflor, det var gott :P
Undra hur fullkorns våfflor smakar, men mamma är typ anti allt med fullkorn, typ fullkorns pasta och sånt.
Så äte inte det så ofta.
Men det gör inte mej så mycket.

Söndags Mys


Imorgon är det då första dagen på lovet, ska följa med mamma och jobba. Sen ska vi åka förbi storesyrra och fika lite.
Sen ska jag försöka plugga hela veckan nån nytta måste man ju göra. På onsdag ska jag syster, systers kompis och Amanda faktiskt försöka ta oss  ner till bowlinghallen. =) Det blir nog sköjj.

Men detta är nog dagens sista inlägg godnatt.
Glöm inte BLÅSNINGEN IKVÄLL KL 8 PÅ TV 3

Mysan

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

nämen tack my ;D jag gillar ditt namn också ;)

Oh tackar :D kram

2010-02-28 @ 20:46:11
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Matilda- QWENTUS

Hejdu, vad görs? :)

2010-03-01 @ 06:38:39
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0