då sitter man här i värmen.

Deet är varmt som bara den och min näsa typ strejkar.
Min söta syster har precis varit uppe med lite mat åt mej. gott som bara den va det. mamma du är bäst.
Nu fick hon springa iväg till macken och köpa korsord och glass. jag håller ju på att smälta va fan.. Jag behöver glass..
piggelin *mums* eller ja det är den ända glassen jag typ tål..

men jag har en sån otrolig bloggtorkaj ust nu så jag vet inte alls vad jag ska skriva. Jga skriver när jag kommer på nått
Puss

komentarer
Postat av: mamma

Tack! Tyckte det va gott oxå! Sopvgott mitt hjkärtaså höres vi imorron Puss love you!

2010-07-14 @ 23:44:07
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0