Födelsedags middag

Sådär då har man ätit och är mätt. Och den söta personerna hade med sig en systemkamera. Betyder att mina du-skulle-skulle-jag-kunna-få-låna-snälla ögon kommer. Jag är helt kär i kamerer men jag har inte råd med en egen just nu.

men jag tänkte iallfall lägga upp några bilder.
Men personerna som kom ville tyvärr inte vara med på bild, så lägger inte upp några bilder på dem.. men på oss andra såklart


Till maten drack vi detta nya Jordgubbsvin. Det va faktiskt väldigt gott. Lagom med sötma,Rekomenderar starkt

Till middag blev det "golfartoast" En skiva bröd med sallad,tomat.lök sen fläskfilé med bea och toppad med pepparrot. Mumsigt

sötaste mamma <3

söötaste syster <3

Tosca kaka till kaffet men inget för mej, Jobbigt att vara glutenintollerant. *suck*

Vi får ju inte glömma sötis bild på Finaste hunden Ozzy Söto Hjärtat.



Och en bild på mej och Denna man som är kärleken i mitt liv. Han kom med kärlek in i mitt liv, han ger mej kärlek varje dag, och jag verkligen kärlekar honom. Jag älskar dej  <3

komentarer
Postat av: mamma

Ja det har varit en najs kväll! Jag är hel nöjd! Fina blder oxå! Syns imorron! Puss love you!

2010-07-18 @ 22:02:42
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0