Godmorgon eller God förmiddag ?

För min del blir det nog god förmiddag. Har Varit uppe sen klockan 6. Så började dagen med en 45 min lång promenad ner till gymmet. Där jag är just nu. Idag jobbar jag hära.
Så mellan kl 8 och 10 har jag städat detta gym som en galning och jag är inte riktigt klar ännu men jag vill ju inte komma in i gymet såm någon damsugar krigare när folk tränar. Jag har bara städat dem delarna som folk inte tränar på just nu. Typ Stora rummet, lekrummet, Spinningrummet och alla olkädnings rum och toaletter. Bara att städa allt de va som rena motionpasset. UH.
men nu är det rent och fint och det luktar fantastikst gott. (bättre än vad det gjorde innan) man trivs nog bättre om det är rent.

Jaha mina underbara 5 läsare. Vad tycker ni om matchen igår?
Skiit bra att Spanien vann. Men måste erkänna artt matchen i sig var galet trpåkig att titta på.. 0-0 i halvlek och de ända dem gjorde va att bolla med bollen till varandra hela tiden. Det blev väl några avlsut på mål men inte många. Det va typ den sista kvarten som blev rolig och spännande och man satt och studdsade i soffan av spänning och hoppades på att tyskarna inte skulle få in bollen
..

men nu är det iallafall SPANIEN-HOLLAND i final, den matchen tror jag blir riktigt rolig.. Några fler än jag som kommer vara bänkad framför Tven på Söndag kl 20,30?
jag tror att bronsmatchen kommer nog också bli en höjdar match..  Brons matchen är på lördag klockan 20,20 på tv4.

hoppas ni har en bra dag, passa på att vara ute i solen. Själv ska man sitta inne till kl 4a, sen efter det blir det hem och göa pannkakor åt älskling sen ska vi slänga sopor..
<3

komentarer
Postat av: kusin

Det vore ju kul om Holland vann. Och tyskarna borde tämligen lätt ta Uraguay i bronsmatchen.

2010-07-08 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0