Godmorgon

Nu är jag hemma ifrån vansbro kom hem igår kväll men var alldeles för trött för att skriva nått. Så jag somnade som en gris kan jag ju säga.
Helgen har varit okej, Tjejernaa spelade bra, riktigt bra faktiskt. Synd bara att domarna sög.. De va deras matcher hela tiden. Dem kunde ha vunnit varenda match men men..
De ända jag kan klaga på är maten och alla mygg. Maten va inte god... Går att göra bättre.

Så snart ska jag ta mej en promenad ner till centrum och möta flisan och mamma...
Sen blir det hem till mamma för jag och flisan ska träna lite fotboll. Sen kommer syster över med hunden så då blir det middag sen är det fotbolls träning..

Mysig måndag..
skriver mer sen. Puss Hej

komentarer
Postat av: mamma

Himmla tur för dej att mamma var med i Vansbro med plånboken! Puss Love you!

2010-07-05 @ 20:28:32
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0