Hur mår du ?

Är dagens fråga. Själv mår jag bättre än vad jag gjorde imorse. Ska iväg snart på middag. Lite mat i kroppen kan ju bara bra eftersom jag inte fått i mej mer änr 2 st glutenfria Rån med ost.
Så det ska bli gott.

Jag sitter på pojkvännens dator för den är just för tillfället mycket bättre än min så blir inte så mycket bilder just nu . Så ledsen för det..
Men jag ska ta och snygga till mej nu så jag inte ser ut sm "hej kom och skjut mej" när jag klivet ut genom dörren.
Juste min pojke har precis åkt iväg till småland så det blir. Lite ensamt i helgen men jag och hunden ska nog klara oss bra. Skulle ha tjejmiddag imorgon men verkar inte som att det blir av. Kommer nog bara ta hit bästa vän så vi kan sitta och prata lite skiit..

Ni får inte mobba mej nu men en bild hittade jag som jag kan bjuda på.

Haha det va rena rama Zlatan Frisparken alltså.

Kommer ni hitta på nått trevligt ikväll ?

komentarer
Postat av: Deniesé

Trevligt med tjejmiddag :D

2010-07-29 @ 17:40:40
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Hihi tack ska du ha =)

2010-07-29 @ 17:41:30
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: mamma

älskar dej!

2010-07-29 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0