jahaja..

då var  det bara två timmar kvar på arbetspasset.. tråkigt men sköönt.. Trivs faktiskt bra här uppe. Verkar som att det inte finns så många som rä så sugna på att träna idag.. men det kan jag förstå det är väldigt fint väder ute. Men några stycken har det iallfall varit här. Jag tänkte ta mej ett tränings pass när det närmar sig " jag slutar för dagen"

jag har pratat med den nya tränaren för järfälla också. Jag ska träna med dem på måndag. Nu var det väldigt länge sen jag stod i ett mål men känns ändå som att det är järfälla jag vill spela i men vi får se jag ska testa nu på måndag och se hur det känns. jag får ta mej ner på korpoen träningen på söndag för att känna lite på bollen så jag inte är helt usel på måndag. men va fan jag är ju fotbolls målvakt så det borde inte vara några problem.
Hoppas jag får låna tobbes busskort bara så jag kommer till träningen. men det ska nog funka. Tränaren verkar jätte trevlig Btw.


Sitter ibnne på oriflame's hemsida och kollar in lite produkter jag vill ha.. iallfall några saker till mina fötter. jag har nog sveriges äckligaste ovh fulaste fötter. Ändå så försöker jag som bara den att hålla dem fina och fräscha de går väl lite.. Men just nu när det har bytt från vinter till vår och sen sommar har mina fötter strejat ihop totalt. Dem blir så nariga och spruckna. Så hoppas produkterna hjälper. Jag tror jag ska beställa dem.. =)

dem har så mkt fint där. och Oriflme är ett galet bra märke på smink och kroppsvårds produkter.

komentarer
Postat av: Smile

Oriflames parfymer, Shampoo & balsam luktar otroligt gott. HAr en drös med saker hemma. MUMS :D

2010-07-08 @ 15:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0