läsa blogg?

Nu har jag gjort allt man nästan kan göra med en dator. och det är en timme och tio minuter kvar innan jag slutar. men äntligen har det kommit lite folk. Eller ja 3 personer, men det är alltid något.
Så vad händer när jag har slutat ?

jo älsk kommer och hämtar mej så åker vi dem hela 200 meterna hem till mamma för att jag ska våldgästa hennes dusch,  tänkte packa ner dusch grejer och duscha här men när jag duschade imorse så kollade jag ut genom fönstret och tänkte "det kan inte vara så varmt ute" men så jag tdrog på mej mysbyxor och drog upp byxbena, me n sataan vad varmt det är, jag håller typ på att dö av värmeslag. Nej men inte rikigt men nästan, varmt är det iallafall.
Efter det så bär det av uttligare några hundra meter hem till en va älsk vänner där vi kommer att spendera resten av kvällen med grillning och mys. Det blir övernattning hos mamma inatt efter som jag jobbar imorgon.
Så ser min lördag ut. Helt fantastisk inte sant.

Är det ens någon som läser min blogg ?


komentarer
Postat av: mamma

Jag gör det! Älskar din blogg!!!!!!

2010-07-17 @ 16:22:50
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag läser din blogg.. Men jag är fruktansvärt dålig på att kommentera.. :P

ska försöka bli bättre på det.. :)

2010-07-17 @ 23:12:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen
Postat av: Ida

Läser ibland :)

2010-07-18 @ 20:55:23
URL: http://idaau.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0