Sjuk.

Sorry för att jag inte bloggade så mycket igår men jag va helt slut när jag kom hem från träningen så jag somnade typ på direkten..
Det va faktiskt riktigt roligt att spela innebandy igen. Med Järfälla denna gång det kändes bra. Så nu ska vi bara testa med Valhall också. men känns som att Järfälla är min grej.

Just nu ligger jag hemma och har jäätte ont i halsen. och jag tror att jag har fått ögoninflamation. så ligger på en av madrasserna i varddagsrummet och kollar på Hannah Montana. Asså jag är så barnsligt förtjust i den serien. Det är Min humor på hög nivå.
Jag vill att min älskling ska komma hem och ta hand om mej.. Men jag får nog vänta ett tag till.

men nu ska jag ligga här och vila lite..


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0