trevlig dag med Pappas kusin

Så då har man träffat pappas kusin. En riktigt trevlig kvinna, vars dotter och jag hade väldigt mycket likheter. Kändes otroligt roligt och en sån där person jag bara måste få tag på så får vi hoppas att du accepterar min vänförfrågan på facebook.

Vi Fikade, pratade och va hemma hos farfar och hälsade på och kollade på en massa gamla bilder.
Det lustiga va att när hon kom så kändes allt så himla naturligt. Jag menar jag har aldrig träffat henne förr ändå så känndes det som att jag kännt henne i hela livet. Typ vi-börjar-där-vi-avslutade. Det var väldigt lätt att prata med henne. Mysigt



Jag har haft en megafin dag.

Efter att varit hos farfar så åkte jag hem och städade och lagade mat så kom världens bästa Amanda på besök och åt middag och snackade, drack lite vin och bara myste. Mycket trevligt.
Så nu ligger jag och hunden i soffan och kollar på " Under toscanas sol" Mycket bra film..


komentarer
Postat av: mamma

Hel najsig dag!!!!!!!!!!!

2010-07-30 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0