vet inte om jag har någon lust att blogga just nu

Jag är ju bara sjuk och har ingenting att skriva om. Och det jag vill skriva kan jag inte för jag vet inte hur jag ska skriva det. Men Allt har med typ sex och samlevnad att göra.

hela grejen är den att jag är uppvuxen med att ämnet SEX inte har varit en hemlighet. och enligt mej tycker jag att alla barn ska få veta vad det är när dem väl frågar. Jag menar när jag var liten och jag frågade vad vissa saker va fick jag alltid svar på det. Spelade ingen roll om jag frågade mamma eller pappa jag fick alltid ett korrekt svar och ingenting komplicerat som är en lögn.
Eftersom jag har haft föräldrar som öppna med det är jag också väldigt öppen.
Därför kan vänner prata med mej om just det ämner eftersom jag vet en hel del om det men det mesta är sunt förnuft. Jag kan inte säga att jag har speciellt mycket erfarenhet av det.
Visst jag är inte oskuld, jag har pojkvän så. Men innan honom hade jag typ ingenting.

Men frågan är kommer ni att hålla ämnet öppet för era barn?



komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0