Godermorgon

Solen skiner, det är sköönt. Snart kommer väl mamma och hämtar mej så vi kan åka till stranden. Skönt.
Sola lite. det är nice.
frågan är vilket badplace ska vi åka till.. ?
Det väntas och ses. Sen blir det väl lite centrum så jag kan handla en sak jag vill ha.
sen blir det hem och laga middag.

Vad som har hänt undermorgonen. Hum jo jag har bråttats med en geting som flög in. Det va som rena skräckfilmen. haha men den flög ut frivilligt så det är lugnt.

Annars sitter jag väl mest och väntar på svar ifrån ett jobb jag sökte. Hoppas dem svarar snart.
Jag vill jobba..

Ha en bra dag alla.

komentarer
Postat av: mamma

Sitt inte å vänta på att dom ska ringa! Sök massor med jobb! Gå in på arbetsförm. hemsida!

2010-06-28 @ 20:24:09
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0