godkväll

Älsklingen har äntligen kommit hem.
Så vi har varit och handlat lite på ica. Blev inge coop Forum jag orkade inte. så vi har handlat lite små mys.
Som vi ska ha ikväll. lite gurka och morötter som vi ska dippa.

och jag älskar när ica har kampanje varor idag hittade vi, Benfri Karré för 40 kr kg hur bra är inte det.
Så de ligger numera i våran frys. Och så köpte jag äntligen min älskade citron så jag kan baka hääärlig saftig sockerkaka.
Så nu ska vi fixa lite middag. För min del blir det kinamat efter som jag är så galet sugen på det..
Tobbe skulle typ äte pizza eller nått.. jag orkar inte äta det. är så otroligt trött på det.
Och jag orkar inte laga mat idag. Alla har sånna dagar.

Så tjing tjing

komentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du skivade upp karrén! Sockerkaka vill jag oxå smaka på!

2010-06-18 @ 06:31:25
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0