godmorgon i det vackra vädret.

Eller inte.. Hemma hos mej är det grått och mulet. Tråkigt. hoppas det blir bättre framåt dagen.
Men ja annars sitter jag och petar i mej lite frukost. Sakta men säkert. En lätt smörgås med ett glas proviva.

Idag händer det väl egentligen inte så mkt. Ska fixa till mej för att sedan gå ner till mamma, Kanske blir skönt med en promenad trots allt. Sen ska jag ju till läkaren, det får man inte glömma.
Sen ska jag troligtvis hjälpa älsklings päron inför festen imorgon.

Och nej det är ingen efterfest för Victoria och Daniel. Jag menar vem vill åka ut på landet och Festa.
Nej det är älsks pappa som fyller år.

Men ändå att bero på deras bröllop, Kan dem inte gifta sig som vanligt folk, varför göra sån stor grej av allting. Tänk om dem inte vill.. Men jag menar sända det på tv är inte det överdrivet, Gud låt dem vara och få sitt liv ifred. Det ändå som är bra med den kungafamiljen är att dem har ändrat på reglerna så det är Victroia som tar över tronen. Och inte Sonen i familjen utan den förstfödda. Det är bra.
Aja Grattis till giftemålet ändå da. Men tycker ända att det är överdrivet och att det har varit så mycket snack om daniel att han inte är kunglig utan en vanlig egenföretagare från börjar.. Halllå kan ni nånting om KÄÄÄRLEK ?
Nej, trodde inte det heller
.

Grattis Grattis och hoppas ni blir fulla och glada på eftefesten..




Bild lånad från Svd.se

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0