Midsommardagen

Jaha männikor vad händer idag?
Själv ska man väl förska ta sig ner till centrum innan det stänger och panta alla dumma burkar. Sen blir det väl hem till älsklings föräldrar för att äta lite mat och tvätta bilen.. Det behövs verkligen. Frågan är om jag orkar. Har inte sovit mkt inatt efter alla magkramper men somnade tillslut typ vid kl 3.
Så jag ska väl försöka få min älskling att gå och klä på sig nu så vi kan åka..
Hoppas ni hade en bra midsommar, min va faktitiskt riktigt trevlig.. Synd bara att det är skiit väder idag. Men det gör inte så mkt.


Glömde visa vad vi fick hem ifrån grönan igår..  ganska nice må jag säga.. Men klara aldrig att äte upp 3 kg själv så vi delar ut det lite. HAHA
Ha en bra dag.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0