reklam Paus

kan inte sova just nu, Svettas som en gris lite då och då jag vet inte varför.
Så jag ligger och kollar på Satc och är väldigt sugen på cola.

Ligger och funderar på om jag vill gå på bio, eller jag vill gå på bio men vet bara inte när och hur..
Kanske söndag? för imorgon går det inte, eller jo men då kan jag inte gå med älskling. Kanske ska ta med en vän istället ? lördag går inte alls.
Hum får se. Ska kolla vad som går på söndag.
går det ens nått bra på bio nu förtiden. Jag va värsta bio människan förut gick på bio typ en gång i veckan. men sen har jag inte riktigt hunnit med det.

Idag messade jag lite med en gammalvän, alltid trevligt. En barndomsvän faktiskt.
En mycket söt och trevlig flicka. Så jag ska faktiskt ta och hitta på nått med henne någon dag. Skulle vara trevligt med en fika och bara sitta och prata om vad som händer i våra liv och vad som har hänt och kommer att hände.
Ja ni vet ju hur tjejsnack brukar låta ;)

jag sitter och funderar lite på hur jag och Tobbe träffades, varför dyker killarna alltid upp när man ger upp att leta efter dem ?

komentarer
Postat av: mamma

Vem var det då? Flisan o jag vill oxå gå på bio! Nanny vill vi se!

2010-06-18 @ 06:32:40
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0