Victorias Kungliga Konsert

Shiit vilken jäkla konsert. Tror att de är bland det bäst jag har sätt.. Då har jag sätt en del.
jag vet att jag sa att deras bröllop va överskattad men Asså denna konsert jag såg på tv nyss asså den va gudomlig och kände att jag bara måste blogga om de..

På slutet satt jag i min säng och bara grät, När alla barnen kom in och sjöng. HUr fint är det inte med hundra små barnröster som sjunger så himla fint, Det är underbar. Påminner mej om alla skolavslutningar man har haft.

Men största överraskningen var väl ändå ROXETTE.. Roxette det kan fan inte bli bättre. Hela konserthuset stod och hoppade.
Shiit jag är helt tagen.

Och Victoria och Daniel asså dem ser så kära och lyckliga ut. Det syns verkligen hur mycket dem älskar varandra.
Alla lycka till imorgon och jag vet att ni kommer bli helt perfekta ihop..

Nu ska jag ta mitt glada hjärta och studdsa i säng. Godnatt på er

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0