zumba.

jag tänkte pröva det nya Zumba. Frågan är funkar det?
det bara ligger hemma och skräpar så varför inte ge det en chans.
Om jag prövar först i två veckor..
Tror ni att det kommer att ge resultat ?

Det får vi se..

Sen ska jag försöka lära min älskling att äta grönsaker och kanske lite fisk. han måste bli av med sina dåliga vanor om snabbmat och chips. Vi bestämmde igår att chips äts bara på helgen så kommer han ut med en liten skål med chips igår kväll.. Humm.. han sa bara " jag börjar imorgon" det brukar låta så.. Suck.
Och så ska han och jag börja promenara för han va på fysen igår och det knackade tydligen i höften på honom. Så vi ska försöka komma igång på egenhand men tror att det är lättare när man är två.


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0