11:e Mars

Så ledsen för att det barablev ett ända litet inlägg igår. men det var en ganska lite små stressig dag igår.
Jag va ju hemma och pluggade, de känns riktigt bra men jag känner mej ändå extremt dålig.
Idag är jag också hemma för att verkligen göra klart allt och för att det blir bäst så. Så jag inte ska stressa sönder mej.
inatt sov jag mycket bättre än vad jag gjorde igår. Tror att de va för att jag höll igång ordentligt igår. Det var orkester och sen dirket iväg till jakan för att sitta i fiket på Järfällas match som dem vann.
Hääärligt tjejer. 5-1   Bra bra  =)

Idag ska jag plugga, plugga och plugga. Nej jag ska ner till banken och sedan hem till mamma och förbereda mej inte för köksprovet imorgon.  typ leta efter alla kläder och sen kanske öva lite på maträtten.
Sen ska jag äta hemma hos mammas kompis sen ska jag till bro och hålla i målvakts träning. :P

men nu ska jag fixa lite.. Jag skriver lite mer sen för jag har hittat lite coola grejer :p

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0