12:e Mars ååh vilken dag

God middag. Nu är jag helt sluut. Jag har ju varit i skolan och gjort köks prov. De gick väl okej, Eller de gick faktiskt bra.  Ganska nöjd.. men jag var för snabb det va väl de ända felet.
Sen var det teori prov de gick väl inge vidare. Men det är som det är.

Sen var det hem och tvätta är snart klar med tvätten. Och medans jag tvättade så va jag och handla, städa hela lägenheten och börja laga mat, bäddade rent sängen. Så jag om någon kommer ju somna ikväll som en griis.
jag är helt totalt slut i hela kroppen. Och snart ska jag ta och laga klart maten så vi får lite mat i magen sen ska jag hoppa in i duschen.

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska ju på handledar kurs. Sen ska jag på match min älskling ska spela.
Sen ska vi iväg till lapplands väsby på 18 års kalas hos sötaste Emma :P

Jag lovade att visa mina nya glas ögon :P

Inte så märkvärdiga men dubbelt så sköna att ha i kök en dem stora och klumpiga :P

nej nu ska jag laga mat :P

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0