17e Mars

Jaha idag var det 11 månader.
Idag har det väl inte hänt så himla mycket.
Pluggade hela morgonen, sen åkte jag med mamma och hämtade flisan åkte och bowla.
Jag och julia bowlade idag, jag hade världens huvuvdvärk så det gick inte speciellt bra för mej.. Suck
Sen var det bara att kila iväg till orkestern men då hade huvuvdvärken som tur släppt skönt.
Orkestern gick bra, det var kul men lite folk saknades.

Sen hem och laga mat, Blev sådär halvgod men lättlagat. fiskpinnar med hemmgjort potatis mos och stuvad spenat. Jag är inte så förtjust i Fiskpinnar men man äter det man har när man är fattig student.
Snart ska jag ner till hallen och träffa amanda.

Det är nått fel på min usb kabel till telefonen så det kommer inga bilder in på datan så jag kan inte lägga in några bilder jag har tagit idag men ska försöka lösa det imorgon.


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0