1a Mars


Pappa, jag drömde om dej inatt. Det var jätte jobbigt. För när jag kom innanför ytterdörren så kommer mamma och bara "kolla vad vi har på besök" så satt du på en stol i köket i dina arbetskläder.
och fick höra att du kommit tillbaka. Jag vet att man inte kan komma tillbaka ifrån döden men i drömmar kan ju allt hända. Det var härligt men samtidigt jätte jätte jobbigt.
Jag började gråta iallfall och vaknade minst typ 100 ggr och varje gång kändes det som att du var där.
Att du satt i min soffa och tittade på mej. Eller att du satt på sängkanten klappade mitt hår.
shiit vad jag saknar dej pappa.. <3



perfekt nu har jag fått mej själv att gråta. Jag orkar liksom inte.
Nej nu ska jag ta och äta lite frukost.

Godmorgon på er alla hoppas ni har sovit gott.
Mysan


Saknar och jag älskar dej pappa <3

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0