28e Mars

Pojkvän har dragit iväg för att tvätta bilen, så jag passar på att plugga lite.
och jag laddade hem cancerfondens årliga rapport och hittade denna..

detta är helt sjukt. Jag håller på med min projekt som jag fick tillbaka som tydligen inte var tillräckligt bra så jag har skrivit om allt. Då menar jag allt. Eller nästan allt..
Nu bankar det sådära äckligt i väggarna igen, hatar att vara ensam hemma.
Men ta en funderare över hur ni liver. Jag menar vem vill ha cancer?
Fundera över hur ni kan ändra erat liv för att förbygga. Man kan ju inte liksom tro att om man ändrar allt slipper man cancer så är det inte alla kan drabbas av det men man kan säkert förbygga genom att tänka om..

Ville bara visa. Det är HEMSKT att förlora någon i cancer.

komentarer
Postat av: luffi

min farfar ligger inne på sjukhuset för canser nu... =(



och tack jag hade en bra helg! väldigt crazy och kul! hehe du då!? kram

2010-03-28 @ 15:01:04
URL: http://www.luffi.se
Postat av: mamma

Älskar dej min älskade unge<3<3<3

2010-03-28 @ 21:46:56
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0