8e Mars , Skola

Sitter i skolan nu och ska göra nått arbete i ansvarsfull alkoholhantering. Ganska trist men det blir säkert bra.
har huvud värk så jag vill bara åka hem, men ska pina mej igenom hela dagen idag. jag har inte speciellt bråttom idag  så jag ska faktiskt för en gång skull vara kvar hela dagen.
Nu vill jag ha Lunch också jag börja bli hungrig..

Imorse köpte jag faktiskt den nya vitamin wellness med citron och lime, ganska god någon som har testat?

nej nu ska jag ner till matsalen. Pussen

Mysan

komentarer
Postat av: sanda

Kom just hem från första dagen på praltiken :) ikväll ska jag plugga, du då?

kra

2010-03-08 @ 15:38:33
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0