8e Mars

GODMORGON ALLA HÄRLIGA BLOGGARE OCH LÄSARE..
Idag är jag pigg och glad fast jag inte sovit så himla bra. Sitter här med dagens första mål mat.. FRUKOST.
är inte så förtjust i att äta frukost men är så illa tvungen.

Igår kväll innan mina ögonlock föll ihop så kom jag och tänka på en sak.
att jag måste verkligen skärpa mej. Om jag vill må bra med mej själv och i mej själv. eller ja må bra överhuvud taget. Kanske jag ska göra nånting åt det. Så nu jävla blir det hård handskarna. Börja träna ordentligt och börja äta..

Ändra Listan.
* Träna minst 2 ggr och nu kanske jag ska börja på fotboll så ja. Ikväll blir det spinning och Yoga.
* Äta ordentligt 5-6 mål om dagen.
* Äta mer fisk..
* Försöka ändra på Tobbes matvanor.
* Sluta med onyttigt och dra ner på socker intag..


under hur jobbigt det skulle bli att utföra en matdagbok på bloggen. För mej skulle det vara lätt men hur kul är det att läsa om vad jag har ätit på en hel dag?
inte så roligt. Då kan jag ju baa skriva om jag har lagat nåt själv eller nått..
AJA vi bojkottar matdagbok.
men allt annat kanske blir kul..

Nej nu ska jag snart börja dra mej mot skolan.. Pussen

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0