Bio Tips

Alice i Underlandet

En bra film. Man ser verkligen i stuket på filmen att det är Tim Burton som har skött regin.
Det var verkligen dessa vrida träd och lösa gamla grindar. Ibland var det dessa färgglada blommor och grönt i ogivningen och andra stunden är det grått och dystert. Men man såg verkligen klart och tydligt att det var Tim Burton om man har sett hans filmer förr. Jag har ju en hel del av honom.

Skådesspelarna va perfekta den ända jag inte riktigt tyckte passade in det var Anne Hathaway som den vita Drottningen. Johnny Depp var grym, precis som han brukar.
Mia Wasikowska var sjukt bra som Alice, och otroligt vacker.

Den hade bra handling va ungefär som den tecknade barnfilmen. Jag gick på 3D men det var inte så mycket 3D i den tyckte jag, lite tråkigt. Klart bästa rollen va katten Chess skönast i hela filmen enligt mej.

Den får 4/5 stjärnor  Värd att se på bio.


Här ser ni själva på bakgrunden så Tim Burton


komentarer
Postat av: v e v v e

sv; tack så jättemkt! :D



kul att du gillar min blogg :) kram!

2010-03-04 @ 19:35:37
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: MODEINSPIRATION

Åh vill se den! Den verkar jättebra.

2010-03-04 @ 20:28:14
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0