Couger town

Ett nytt favorit program. Eftersom jag missade i tisdags så kollade jag på reprisen. Störtsköönt program.

Konversation

Jag till mamma och tobbe- Hur stavar man couger?
Mamma- C O U G E R
Tobbe- Det är ungeför som suger fast med C och O... Låter de bra ?
Mamma- HAHAHAHA

nej nu blir det middag äntligen.
Kyckling med stekt ris och grönsaker. =)

Mysan

komentarer
Postat av: Nads

Söööt blogg du har Nadija.

Hoppas att allt är bra med dej:P

har du börjat träna på Träningshus1? Vill veta om det är bra :P



Tack detsamma!

Jo tack det är bara bra själv då?

Nej har inte börjat faktiskt..Kommer inte börja denna månad eller nästa Pengarna försvann! Haha och jag kommer börja jobba en del så kommer nog inte att ha tid men jag har bara hört bra om träningshuset!:) Så om du vill börja där så kommer du nog inte att bli besviken ..



POK..

2010-03-07 @ 19:21:10
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Haha rolig konv:) Har du sett serien?:)



Kolla gärna in min rit/målar blogg:)

2010-03-07 @ 21:29:08
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0