Då är man hemma från dagens aktiviteter.

Sitter Hemma framför datorn, det gör pojkvännen också, eller iallfall framför sin dator.
Idag har jag varit med mamma och hjälpt henne att jobba det gick riktigt bra och det var trevlig att ha lite tid med mamma och syster.
Har väl haft en ganska tankfull dag också, har tänkt en hel del. Inte varit på toppen precis.
Men ett värmade bubbelbad var riktigt sköönt. Skulle gärna vilja ha ett sånt.

Annars har det inte hänt så mycket, jo vi har jagat efter en elvisp men hittade ingen som mamma ville ha.
Jaja.

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Så ska gå och fixa diskmaskinen.
Puss på alla.

Mysan

Hittade en gammal bild på mej och min syster, Detta var förra sommaren.
När min morfar fyllde 70 ÅR. Juni 2009

Jag och Syster på kreta i Oktober 2009

Där är min syster så ser hon ungefär ut idag.

Typ så ser jag ut.. kom på att man förändras ganska snabbt.

komentarer
Postat av: Emelie

Shiit.. Du ser mycket mer mogen ut på bilden som är från typ nu än bilden från kreta... :)



Jo, man mognar snabbt.. :)



Puss & Kram

2010-03-01 @ 22:07:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0