Dating in the dark

Kollade just på dating in the dark. Tyckte avsnittet kanske va lite förmycket. Menar bruden hånglade upp alla killar och alla killar blec råkåta på henne. Asså skäms på henne. kändes som att hon var där mer för att få stå i  centrum än att hitta sin kärlek. Patetiskt.
Men visst det är väl lite sånt som göra programmet underhållande.     Eller vad tycker ni?


nej om man skulle ta och gå och duscha medans pojkvän kollar på CSI innan Couger town, låter som en ganska bra idé.

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hon hade inte mkt mellan pann benen xD

asså vilken brud!



& tackar så mkt gumman :D

det gick bra ;D & farfar var det så där med.

nawe :/ jag fick min gratis :O? varför vet jag inte de bara skicka ehm den..

ah du är duktig du :D kram

2010-03-30 @ 22:57:32
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Elon

Nej då hehe, det är nya the sims 3 ! :P Man fastnar någon timme. Iofs har jag inte spelat det på kanske 3 månader men de är kul när man fastnar. 20 lappen har jag kvar i säkert förvar :)



Snyggt du har fixat din blogg hörru!

2010-03-31 @ 00:07:20
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0