en solig dag

Nu är jag och alla andra hemma utom pojkvännen men han är nog påväg.
Jag håller på att laga lite trevlig fredags middag, Potatisgratäng och fläskfilé med rödvins sås och sallad och sprarris. MUMS. =)

Idag åkte jag mamma och syster till Grillby på deras loppis där hittade de jag skulle och några saker till. Men det mesta får vi åka och köpa sen när det blir lönedax.
En kropps spegel med silverram precis som jag vill ha, och det roligaste är att den va inte ens dyr. Och sen en massa andra fina saker. Det är inte bara en loppis utan en inreding butik också sjukt fina saker fanns det iallfall.
Sen åkte vi hem till Farfar och fikade, också trevligt. Det är så kul att se att han är på bra humör när vi kommer. Och att han mår bra. Just nu iallfall han har varit förskyld. Och helt ärligt vill jag inte att han ska kila vidare än. Räcker med att pappa har gjort det.

Sen åkte vi och handlade lite fick min efterlängtade nagelfil. Sen åkte vi och fyllde på med lite d-vitamin i kropparna och lite färg på kroppen fick man på köpet.

Vi halkade in på Din syn där jag köpt mina glasögon vill ju så gärna ha nya eftersom mina är lite tunga och vill helst inte förstöra dem med att laga mat. Så jag hittade ett bad DoG glasögon i utgående modell jätte fina som dem fick det bil också. Massa nöjd..

Nu vill syster att vi ska spela kort. Men Slänger i en bild på det jag handlade.



En ljuslyckte med ett inneglas med hjärtan så hjärtana lysser igenom, En lökskål i trä och en as ball svart vas.
Mycket nöjd.

Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0