God kväll

sitter just nu och kollar på Svenska hollywood. Ibland är dem lite pinsamma..
Asså blir lite trött på dem. Bortskämda. men ändå så skrattar jag så sjukt mycket åt dem. Stackars lilla Maria som kommer frysa ihjäl i canda i -1 grader. Och här har vi nästan frusit hjäl hela vintern i -20. Asså hallå.. Åker man på skidsemester kan man ju ända förstå att det kommer vara kallt. Aja det är dem, dem vet väl inget bättre.

Idag har jag varit i skolan och haft projekt redovisning. Det gick väl sådär men blir glad om jag får ett G iallfall.
Sen kollade jag på alex och sandras redovisning riktigt bra faktiskt. Dem presenterade sin blogg
Som är Alexsandras lycka. Tycker absolut att ni ska gå in och kolla. Man får massa bra tips och idéer om man vill vara lite nyttig och tänka på hälsan. Sjukt bra blogg faktiskt bloggen hittar ni här.

blev inte så mycket blogg idag för när jag kom hem hade jag världens migrän så jag somande på en gång och vaknade när älskling ringde och sa att han var påväg hem. Då åkte vi och handla.
vi åt kyckling tacos. ja eller med natchos (stavning) eftersom jag har blivit gluten intolerant.
Men nu ska jag kolla vidare på det lite småtöntiga programet och kolla lite bloggar.
Tyvärr har jag inga bilder för jag sitter på Tobias dator.

Vad tycker ni och svenska Hollywoodfruar?

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hejgumman;D det gick helt okej!

ja :D bilder kommer ikväll :D hehe kram på dig

2010-03-30 @ 17:24:45
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0