Jag känner mej duktig

Nu har jag fixat lite med bloggen. Eller jag jag har lekt lite men det blev väl ganska bra ?
Just nu sitter jag i sängen med Tobbe han tittar på simpson, jag tittade egentligen på dating in the dark men jag skulle visa han en sak och sen fastnade jag här, lat som jag är orkar jag inte gå tillbak till sladden.
Fan..

Skolan idag va faktiskt ganska rolig, för en gång skull gick tiden ganska snabbt fast vi hade otrolig lång väntan. Suck.
Men på baren gjorde vi lite drickar och smakade lite på dem, dem var goooda :P Bilder kommer senare när jag har sladden nära mej.

Svar till mamma: Du förstår nog inte riktigt, du måste se filmen för att förstå :P
Nu ska jag nog ställa mej och göra lasange eller ska jag göra det imorgon för då kan jag köpa mera mjölk, Nej jag pluggar istället..


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0