plugg plugg

Värdelöst att behöva plugga på sportlovet. Nu har jag iallfall gjort allt jag kan just nu. Har skrivit väldigt mycket ska bara be mamma läsa igenom det sen.
Och snart är klar med tvätten jag måste iallfall hämta den nu kl 2. Ska försöka få i mej lite mat också. Har fotfarande inte ätit nåtind men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på.

Jag har hunnit kolla på gårdagens outsiders som jag missade igår så klickade in mej på kanal5 och kollade på webb tv, fett smart det va. Så de kan jag ju fortsätta med så fort jag missar en program på tven.

Imorgon ska jag äntligen boka biljetter för bio med lillasyster. va verkligen länge sen bara hon och gjorde nånting så på torsdag så ska vi gå på bio. Alice i underlandet blir det. De va meningen att vi skulle gå på bio idag men kom på att filmen vi ville se har ju inte premier förren imorgon.
och imorgon ska vi bowla. bara längtar tills jag får hitta på nått och inte sitta fast här. *suck* har faktiskt riktigt tråkigt nu..

Nej ska nog ner och hämta tvätten nu det börjar bli dax.

Mysan


Glöm inte ikväll =)

komentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja på lov ska man inte behöva plugga

2010-03-02 @ 14:00:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0