Saknad.

Idag är det då 11 Månader sedan du försvann pappa. Skojja inte hur mycket jag saknar dej.
Helt sjukt vad tiden går snabbt, och vad den tiden förstör mycket. jag sitter och tänker på dej och skriver drinkar på samma gång. Vilken drink va du ? Jag tror att du va en san fransico, Söt len mjuk och smakar inte allt för mycket sprit.  Det känns som du pappa.
jag fattar inte själv hur jag har klarat av detta, hur det har gått till ? Men jag fortsätter kämpa..
Jag älskar dej pappa <3



Nej nu börjar jag gråta.
Ska plugga nu..

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Hejsan va kul att du vill vara med & tävla om att bli veckans blogg, i morgon kommer 10 st finalister att slumpas fram :) Lycka till ;)



Du är stark gumman<3

2010-03-17 @ 20:23:19
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: mamma

Fick oxå en tår i ögat!<3<3<3<3

2010-03-18 @ 07:09:14
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0