Stan Dag med sötnosar.

Amanda den underbaraste sov ju över hos mej det var mys. Tycker ju om henne ju.
Klockan ringde imorse som den har gjort för mej hela veckan och kommer troligtvis göra imorgon också.
sen var det upp fixa i ordning sig och sen sätta sig på tåget för att åka till stan.
Det var kul. Biljetterna på Sergel va slut så vi kollade på Rigoletto och det blev " Alice in Wonderland".
Vilken tur vi har :P
Popcorn och läsk kollade vi på filmen men kommer skriva mer om den sen.

Innan filmen mötte vi upp Min pojkvän och hans knasiga jobba kompisar. Kom fram till att jag och Amanda ska äta lunch med dem någongång.
Efter filmen mötte vi upp bara min Tobbe så vi gick och åt på Donken Inge vidare gillar inte Donken men det var de som ekonomin tillät. Visst kunde vi väntat tills vi kom hem men vi var jätte hungriga.
Sen åkte vi hem. Det hände mycket mer än så men orkar ju inte skriva allt. Tycker det är detaljerat nog redan.
men en massa skojj och plojj och skratt blev det. Mys dag med underbaraste.

Jag hatar min telefon ibland, Skulle precis skicka över bilder från mobilen till datan via bluetooth och så stänger mobilen av sig själv och vill inte alls som jag vill så nu måste jag rota fram en usb kabel, jaja det funkar ju det också men ändå.  Suck

Men måste bara visa hur söta vi är i 3D glasögon dem är ju skit tuffa ju :P


Visst är vi söta. =)

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0