Sveriges Värsta bilförare.

Asså tänk att det finns sånna. Asså ingen av dem som är med borde ju har körkort.
Hoppas jag slipper det när jag tar körkortet. Men jag tror jag kan hålla mej borta från programet bra för så dålig är jag inte på att köra bil.

Ena killen fick liksom sitt körkort genom att hota körskole läraren.  Och han fick ta det två gånger för han blev av med det pga fortkörning. Men man hotar ju inte läraren. Eller?


jag tror att Tobias eller Erica kommer att bli sveriges värsta bilförare.
Vem tror du?

Mysan

komentarer
Postat av: Emelie

Jaha.. Är det så man ska göra.. Haha.. :)



Får testa de sen då.. :)

2010-03-04 @ 22:19:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0