Boowling

Jaha då är man hemma. Först super god middag med mamma och en massa vänner. Mysigt
Sen Bowling med Doris och Gurra. Kul som bara den, men jag förlorade men skyller på min stukade tumme..
Ska prata lite med Mandis imorgon om vi ska börja bowla nu över sommaren skaffa tränings kort för det är riktigt roligt att  Bowla..
Sen efter det så åkte vi hem till mamma igen och doris och gurra följde med, Åt lite rabarber paj den va underbar.
Sen åkte vi vidare hem till doris och kollade lite på tv och nu är jag hemma. Ska faktiskt hoppa i säng eftersom jag ska jobba imorgon..

Och du som ringer mej och säger att jag ska sluta ringa fast jag inte ha ringt dej. Skärp dej lägg ner.


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0