Västerås

Idag bär det av till västerås på "Band Camp". Ska bli hur kul som helst.
Så idag har jag tvättat för att ha rena kläder, packat och nu ska jag  hoppa in i duschen och fräscha till mej.
Är också klar med den sista uppgiften i livet med Drycker. Dryckes listan måste säga att jag blev nöjd. =)

Eftersom jag inte uppdaterat så bra så ska jag skriva lite vad som har hänt.
jag har varit i österrike men det vet ni det va bland de roligaste jag har gjort i mitt liv och Österrike tänker jag absolut att åka tillbaka till. Wien är en helt fantastisk stad.

Jag har fått jobb på Bro Hof Lux. Hur kul som helst känns som att jag kommer trivas till 1000 där =).
jag har beställt Tåg biljett till mej och Tobbe till göteborg i sommar.

jag ska åka med Flisans fotbolls lag till Peppes Cup i sommar.
Jag ska spela träningsmatch på måndag.

OCH JAG TAR SNART STUDENTEN.

Igår hade jag en super mysig fag inne i stan med Doris. Vi shoppade lite och sen gick vi på Blogg arwards på bikbok. Men vi hade lite små bråttom så vi va inte där så länge. Sen så lyckades vi med en grej som bara hon och jag lyckas med. Vi missade de tåget vi skulle åka med hem bara för att vi satt på fel bänk så tåget kom bakom oss och så satt vi och snackade och märkte inte att tåget kom förren de åkte därifrån.
jag köpte Strumpor en mössa och ett hårband. Hittade en jätte fin bh jag ska köpa senare för de är sånt jag verkligen behöver.


Älskar dej Doris, har alltid älskat dej och jag hoppas att vi kommer varandra lika nära som vi va förr igen. Saknar det vi hade <3 Finns för dej föralltid

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0