Nu har jag varit dålig igen.

Så ledsen jag har jobbat i två dagar som har gjort så jag inte har bloggat.
Idag har jag bakat glutenfria scones för att jag har bestämt mej att jag vill följa med på Afternoon tea på cafe Systrar söta.
Så det har jag gjort.

Vaknade idag av att jag drömde marddröm inte bra men sånt är livet. Slåg på teven. Vakna med the vocie.
Så säger dem " klockan är nu 08.05 och vi är i ett snötäckt stockholm" Så vaknade jag till ordentligt. Studdsade upp och tittade ut genom fönstret då ligger de snö över hela marken.  Mysigt.

Så jag tog mig en promenad ner till vivo och köpte satsumas som jag redan har käkat upp.


Sitter och kollar på Efter tio och tycker otroligt synd om alla uteliggare som ska klara av vintern.
Så jag ska köpa Situation stockholm nästa gång jag ser någon som säljer tidningen.
Helst skulle jag vilja åka in till tv4 huset och lämna in lite kläder men jag har inga kläder att ge bort.

Men nu ska jag fortsätta mysa i min filt. Men skriver mera idag


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0